Support

Volwaardige business partner
Bij CBRE stemmen we al onze activiteiten af op de behoefte van onze core business en proberen we elke stafafdeling te ontwikkelen tot een volwaardig business partner. Op diverse terreinen dragen onze specialisten vanuit hun specifieke expertise bij aan het succes van onze organisatie.

Binnen Support kun je op de volgende afdelingen aan de slag:

• Research and Consulting verzamelt en analyseert informatie over de Nederlandse vastgoedmarkt. Onze actuele marktinformatie gebruiken we voor business support aan collega’s, voor PR-doeleinden en voor betaalde adviesopdrachten van onze cliënten.

• Office management is verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken en het ondersteunen van CBRE-collega’s in de breedste zin van het woord. Van receptie, beveiliging en catering, de aanschaf van kantoormateriaal en meubilair, tot het ontvangen van gasten en het faciliteren van werkplekken en vergaderruimtes.

• Digital & Tech verzorgt onze lokale infrastructuur, het implementeren en beheren van IT-systemen, (mobiele) applicaties en websites en het beantwoorden van uiteenlopende ICT-vragen.

• Human Resources creëert een goede in-, door- en uitstroom van medewerkers. We geven gevraagd en ongevraagd advies over het personeelsbeleid en ondersteunen het management bij de uitvoering ervan. Onze speerpunten zijn organisatieontwikkeling, arbeidsvoorwaarden en -omstandigheden.

• Finance is verantwoordelijk voor onze financiële en salarisadministratie, pensioenen en verzekeringen.

• Corporate Communications coördineert alle marketingactiviteiten van CBRE, verzorgt de corporate communicatie en geeft advies bij strategische pitches vanuit CBRE. Hierbij werken we vaak samen met ons Researchteam.

• Legal & Compliance bewaakt een juiste juridische werkwijze en integere bedrijfsvoering van iedereen binnen CBRE.

• Client Care is een wereldwijd CBRE-programma gericht op het nog beter begrijpen van de behoefte van onze cliënten en het overtreffen van hun verwachtingen. Dit doen we door strategische en evaluatiegesprekken te voeren en met behulp van diverse tools en standaarden, waarmee we de relatie met onze cliënten verder kunnen uitbouwen.


 

“Je voelt dat je direct betrokken bent bij de business, en krijgt ook dezelfde kansen om te groeien.”